• śr.. cze 29th, 2022

Biznesowy Blog

Poruszaj się sprawnie po biznesowych i prawnych ścieżkach.

Wskazówki, jak odnieść sukces w marketingu mobilnym

ByRedaktor

maj 20, 2020

Być może słyszałeś o marketingu mobilnym.

Istnieje wiele różnych sposobów, dzięki którym dana osoba może skutecznie promować swój biznes za pomocą urządzeń mobilnych. Przy tak wielu opcjach możesz nie być pewien, od czego zacząć. Ten artykuł dostarczy Ci wiedzy, której potrzebujesz, aby odnieść sukces w marketingu mobilnym.Powiąż swój marketing z dużymi wydarzeniami lub świętami. Specjalne okazje mogą sprawić, że Twój marketing naprawdę zadziała. Specjalne bony podaruj paniom tylko w Dzień Matki. Organizuj konkursy w dni wielkich wydarzeń sportowych, aby Twoja marka była obecna. Podaruj swoim klientom krótki kod, dzięki któremu każda osoba wysyłająca SMS ma szansę na wygraną.Zawsze wysyłaj wezwanie do działania. Twoi klienci muszą wiedzieć, co powinni zrobić, aby kupować u Ciebie, a jeśli nie udzielisz im odpowiedzi, nie będą robić zakupów w najbliższym czasie. Powiedz im, że masz to, czego potrzebują, i powiedz im, jak to zdobyć.Niektórzy marketerzy mobilni wymykają się spod kontroli i mogą wysyłać od pięciu do sześciu wiadomości dziennie na klienta. Prowadzenie tego rodzaju agresywnej kampanii po prostu zniechęci klientów do Twojej firmy, zwłaszcza jeśli będą musieli płacić za każdy indywidualny tekst, który otrzymają od Ciebie.Ułatw klientowi rezygnację z Twoich wiadomości. Jeśli klient nie chce już otrzymywać wiadomości mobilnych od Twojej firmy, powinieneś mieć prosty kod, który może wysłać do Ciebie SMS-em, aby sam się usunąć. Posiadanie zbyt skomplikowanego procesu może sprawić, że ludzie usuną Twoją firmę ze swojego życia.Powinieneś bardzo ciężko pracować, aby stworzyć różnego rodzaju promocje, aby przyciągnąć klientów dowolną kampanią marketingu mobilnego. Nie martw się o utratę pieniędzy tutaj. Wskazówki, jak odnieść sukces w marketingu mobilnym

Klient przyciągnięty przez dwie oferty mógł nie zostać przyciągnięty w inny sposób, a Ty zyskasz znacznie więcej dzięki promocjom.Przetestuj swoje strony docelowe, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej.

To świetna taktyka do wykorzystania w mobilnej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala szybko umieścić lepszy materiał. Tworząc dwie unikalne strony docelowe, a następnie korzystając z narzędzi HubSpot, możesz przeprowadzić test podziału A/B i dowiedzieć się, na którą stronę wybrać.Powinieneś oferować jakiś rodzaj kuponu przynajmniej raz w tygodniu na jakiś rodzaj sprzedawanego produktu lub usługi, którą oferujesz. Niezależnie od tego, czy jest to bezpłatna aplikacja, e-book, 7-dniowy okres próbny na coś, czy nawet wyłączny dostęp do określonego obszaru witryny lub firmy, cotygodniowy prezent może zdziałać cuda.Jeśli prowadzisz lokalną firmę, taką jak restauracja, mały sklep lub jakąkolwiek inną lokalizację na żywo, upewnij się, że podkreślasz swoją lokalizację w marketingu mobilnym. Firmy takie jak te mają znacznie większą niszę rynkową, a ktoś, kto tylko przez chwilę huśta się w okolicy, może z przyjemnością zatrzymać się i coś przekąsić.Eksperci od marketingu mobilnego wdrażają kolejno różne aspekty swoich strategii marketingowych. Ty też musisz to zrobić. Musisz nadal nawiązywać kontakty towarzyskie w swojej sieci marketingowej, aby ją zbudować. Wypróbuj wszystko, co możesz, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.Posiadanie kodu QR jest ważnym czynnikiem w marketingu mobilnym. Kody QR to nowe kody pudełkowe, które można zeskanować za pomocą urządzenia mobilnego lub smartfona. Są niezwykle skuteczne w łączeniu Twoich klientów z Twoją marką. Spróbuj połączyć kod QR z jakimś kuponem lub zniżką, aby uzyskać maksymalne wyniki.Marketing mobilny jest przedmiotem zaciekłych debat w całym Internecie. Każda firma jest sprzedawana i prowadzona inaczej niż druga. Rzeczy, które mogą działać dla jednej osoby, mogą w rzeczywistości szkodzić celom innej osoby. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule, aby rozpocząć eksperymentowanie i odnalezienie własnego sukcesu marketingowego.