• śr.. sty 19th, 2022

Biznesowy Blog

Poruszaj się sprawnie po biznesowych i prawnych ścieżkach.

Solidne i wiarygodne informacje, które pomogą Ci zrozumieć e-mail marketing

ByRedaktor

maj 20, 2020

Ważne jest, aby powstrzymać się od wysyłania swoim klientom zbyt dużej liczby niechcianych wiadomości e-mail.

Spraw, aby Twoja wiadomość była adekwatna i rzeczowa podczas prowadzenia kampanii e-mail marketingowej. Im ciekawsze informacje wyślesz, tym większe prawdopodobieństwo, że klienci będą sprawdzać swoje wiadomości e-mail. Poniższy artykuł zawiera wskazówki, jak prowadzić świetną kampanię e-mailową dzięki interesującym informacjom.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Jeśli planujesz wykorzystać e-mail marketing jako strategię promocyjną, ważne jest, aby wszyscy na Twojej liście subskrybentów upoważnili Cię do wysyłania im e-maili. Zmniejsza to prawdopodobieństwo, że Twoje e-maile zostaną oznaczone jako spam.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym. Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML. Solidne i wiarygodne informacje, które pomogą Ci zrozumieć e-mail marketing

Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć.

Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów oraz poczty e-mail.Pamiętaj, że z każdym mijającym dniem subskrybenci czytający Twoje e-maile częściej robią to za pomocą smartfona lub innego urządzenia mobilnego. Ponieważ rozdzielczość ekranu jest niższa na tych urządzeniach, masz mniejszą przestrzeń do pracy. Rozpoznaj ograniczenia urządzeń mobilnych i zawsze miej pewność, że Twoje e-maile będą łatwe do odczytania, niezależnie od tych ograniczeń.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Twój e-mail marketing powinien być odpowiedni i interesujący dla każdego z Twoich klientów. Jeśli Twoje wiadomości są głównie spamem, wiele osób zdecyduje się opuścić Twoją listę e-mailową. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule, aby pisać świetne treści e-mail, które klienci z pewnością pokochają.