• wt.. sie 9th, 2022

Biznesowy Blog

Poruszaj się sprawnie po biznesowych i prawnych ścieżkach.

Szukasz dobrych sposobów na sprzedaż przez e-mail? Wypróbuj te pomysły!

ByRedaktor

kw. 19, 2019

Wraz z popularnością Internetu nic dziwnego, że e-mail marketing stał się jednym z najpopularniejszych sposobów promowania przez firmę swojego produktu.

Być może słyszałeś o tej technice, ale nie wiesz, jak jej używać. W porządku, masz szczęście! W poniższym artykule dowiesz się, co musisz wiedzieć o e-mail marketingu.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej odpowiadają na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i pozwoli wzmocnić relacje z Twoimi klientami.Zawsze sprawdzaj swoje e-maile. Upewnij się, że wszystko, co wysyłasz, jest poprawne gramatycznie. Przetestuj swój układ wiadomości e-mail, wysyłając go najpierw do siebie; jest to pewny sposób, aby mieć pewność, że wszystko jest wyświetlane idealnie. Jeśli umieściłeś jakieś linki w swoich e-mailach, upewnij się, że można w nie kliknąć.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Traktuj każdego czytelnika jak związek. Zapytaj w pierwszym e-mailu o zgodę na wysłanie kolejnych. W drugim e-mailu powiedz im, jakich rabatów, produktów i usług mogą oczekiwać w przyszłych wiadomościach e-mail. Szukasz dobrych sposobów na sprzedaż przez e-mail? Wypróbuj te pomysły!

W trzecim e-mailu i później zapoznaj się z treścią, którą obiecałeś im dostarczyć.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem.

W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Kolor jest ważny, nawet jeśli chodzi o pocztę e-mail! Twoje wiadomości e-mail powinny mieć spójny schemat kolorów, który jest zarówno profesjonalny, jak i łatwy do odczytania. Jest to szczególnie ważne, gdy zaczniesz projektować bardziej zaawansowane, bogate w HTML wiadomości. Jeśli nie masz pewności co do samodzielnego wyboru, małe wyszukiwanie w Internecie może wskazać Ci doskonałe schematy kolorów.Powinieneś spróbować zbudować listę e-mailową najlepiej jak potrafisz, korzystając z kontaktów osobistych i internetowych. Nie powinieneś kupować ani wynajmować list nazwisk, które wyślesz e-mailem w celu podbicia biznesu. Nie ma gwarancji, że którakolwiek z osób, z którymi się skontaktujesz, będzie zainteresowana, a nawet możesz zostać zgłoszony do dostawcy usług poczty e-mail.Zapewnij klientom zachętę w e-mailach do nich. Są bardziej skłonni do prowadzenia z Tobą interesów, gdy mają ku temu powód. Na przykład możesz zapewnić im bezpłatną wysyłkę zamówień o wartości powyżej 50 USD, jeśli po prostu klikną jeden z Twoich linków lub kupią przedmiot w Twojej witrynie.Podsumowując, email marketing stał się korzystnym sposobem na wypromowanie produktu, głównie ze względu na popularność Internetu. Teraz znasz już najważniejsze aspekty e-mail marketingu. Stosując się do tych wskazówek we właściwy sposób, nie tylko odniesiesz sukces w e-mail marketingu, ale także zwiększysz swój biznes.